Антикризовий ритейл: «АТБ» розширює мережу, рятуючи мешканців Франківщини від безробіття

ПОЛІТИКА-ПОДІЇ УКРАЇНИ

Поточний рік видався вкрай складним: економічно постраждали  і мільйони пересічних громадян України, і вітчизняний бізнес. Пандемія також додала проблем. Проте навіть у таких непростих умовах найбільша торговельна мережа країни «АТБ» спромоглася показати гідний результат.

Виконуючи свою основну місію – безперебійно постачати мільйонам громадян країни, включаючи і мешканців нашого міста Франка, гарантовано якісні продукти за максимально доступними цінами, компанія послідовно розширювала мапу присутності в регіонах, відкривала нові магазини, проводила модернізацію вже наявних супермаркетів.
Згідно з даними з відкритих джерел, з початку 2020-го «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів. Ще в 42 магазинах провели капітальну реконструкцію. Їх  обладнали з урахуванням інноваційних рішень у галузі архітектури, будівництва, ритейлу. Сучасні  маркети вже прийняли перших клієнтів.

Нині в 24 областях нашої країни працюють 1178 комфортних магазинів «АТБ». Вражаюча мапа присутності торговельних представництв компанії наразі включає 302 населених пункти. І це не тільки великі міста  такі як наш Івано-Франківськ. Охоплено майже кожен куточок України.
Протягом листопада поточного року перших покупців прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в країні. Ще шість магазинів цього місяця відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, в жовтні 2020-го, лідер вітчизняного ритейлу ввів в експлуатацію 11 новеньких маркетів і ще стільки ж інноваційних магазинів – після капремонту.

–Наші плани залишаються незмінними: рости, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було лише 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще за рік кількість збільшилася до 1077», – розповів в одному з інтерв’ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.
Варто підкреслити, що, розширюючи власну торговельну мережу, «АТБ» допомагає боротися з однією з головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року знов підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та безперечного галузевого лідера.

За планом цьогоріч найактивніше розширення торговельної мережі відбувалося  =у західних областях (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили на півдні України,  а решту – в Дніпропетровському та Харківському регіонах.

Процес розвитку та розширення флагмана корпорації – торговельної мережі не припиняється. Компанія планує до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також оновити 20 вже працюючих магазинів. Це цілком доречно, адже в умовах, коли доходи мільйонів українців значно впали, рівень безробіття стрімко зростає, потреба в якісних, але при цьому доступних продуктах не знижується. Нагадаємо, що ціни в дискаунтерах «АТБ», традиційно нижчі за середньоринкові на 15%. Досягають цього завдяки оптимізації багатьох бізнес-процесів, застосуванню енергоощадних технологій, використанню  принципу працювати з виробниками без посередників тощо.  В «АТБ» постійно проводять акції, є бонусна програма, тож покупець, розумно втрачаючи свої кошти, може заощадити понад 40 відсотків.

Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів «АТБ», у тому числі й мешканці Франківщини, гідно оцінили широкий асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції в своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту.

Частка продукції власних ТМ у загальному асортименті кожного із супермаркетів  мережі «АТБ», який перевищує 3,5 тис. найменувань, становить майже 30%. Продукти ексклюзивного асортименту (товари ВТМ продають тільки в магазинах «АТБ») за якістю не поступаються брендовим аналогам, а от  їхні ціни набагато нижчі. До  вартості такої продукції не включені витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників тощо. Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює з фіксованою мінімальною націнкою. До того ж делікатеси з лінійки власного імпорту «АТБ» реалізують без націнки. Це означає, що у супермаркетах мережі ми  можемо придбати деякі товари за ціною виробника.

Завітавши до будь-якого з магазинів «АТБ», у  тому числі й у нашому Франківську,  маємо чудовий шанс заощадити свої кошти, не відмовляючись  від придбання улюблених продуктів. А зручний і лаконічний формат всіх магазинів найбільшої української торговельної мережі спрощує процес купівлі товарів, роблячи його більш комфортним.

Автор: Катерина Панчук


Приєднуйтеся до “Галки” у  Telegram та Instagram — найважливіші та найсвіжіші новини одразу у Вашому телефоні! 

Loading…

Поділитися в соц.мережах

Добавить комментарий