На телеканалах олігарха Ріната Ахметова проблема не у тих, хто поширює російську пропаганду, а у тих, хто дає їм місце для платформи. Це точка тиску.

Таку думку в авторській програмі Олени Трибушної “Перші особи” на 24 каналі висловив голова Центру протидії корупції Віталій Шабунін. За його словами, якщо, до прикладу, не буде ведучої Наталі Влащенко, то на її місці все одно опиниться хтось інший.

На думку Шабуніна, точкою впливу є саме Ахметов, який кредитується на Заході. Тобто олігарх позичає гроші для бізнесу не в Росії, а на Заході.

“Він (Ахметов – 24 канал) прив’язаний до західного світу. Купує найдорожчу квартиру у Лондоні. Не в Москві. Скуповує особняки навколо женевського озера, а не в Новгороді”, – наголосив він.

Очільник Центру протидії корупції відзначив, що для олігарха потрібно максимально підвищити ціну за те, що він дає “чорним ротам” свій телеканал як платформу. Ахметов руйнує цим країну.

“Спрямовуємо сили на те, щоб присутність наративів росіян на каналах Ахметова йому максимально дорого коштувала. Треба зробити так, щоб він перестав. Це ціль Центру протидії корупції”, – підкреслив Шабунін.

До речі, аналітики Центру протидії корупції дійшли до висновку, що канал “Україна 24”, який належить олігарху, поширює тези російської пропаганди.

Антизахідну пропаганду в Україні, на думку експертів ЦПК, озвучують на користь олігархам, які не зацікавлені в антикорупційних та демократичних реформах. Таку пропаганду містили 30 з 40 випусків токшоу “Хард з Влащенко”.

“Багато з головних тем випусків “Харду з Влащенко” влітку 2021 року ретельно повторювали поширені наративи кремлівської пропаганди. Теза про зовнішнє управління Україною звучала в 11 випусках, тоді як тезу про ймовірну експлуатацію українських ресурсів Заходом озвучували в 6 випусках. Крім того, гості й ведуча шоу атакували антикорупційні органи, Національний банк України, наглядові ради державних компаній, а також озвучували тези з теорій змови про всемогутній вплив фінансиста Джорджа Сороса”, – йдеться у дослідженні ЦПК.

Редакційна політика каналу, на думку експертів, полягає у навмисному запрошенні до студії спікерів, які скептично ставляться до євроатлантичного курсу України. Зокрема, колишнього народного депутата Євгенія Мураєва та олігарха Вадима Новинського.

У політичних шоу на каналі “Україна 24” протягом останніх місяців критикується президент Володимир Зеленський. Інформаційні атаки на голову держави пов’язують із його протистоянням з власником телеканалу – олігархом Рінатом Ахметовим.

Нагадаємо, що на додачу до всіх казусів, канал «Україна 24» зняв коротший і більш стриманий сюжет щодо справи Порошенка, але також більш критичний до сторони обвинувачення. Зокрема, процитували видання The Washington Post, яке критикувало Зеленського у «концентрації на внутрішніх противниках» напередодні можливого нападу Росії. А також американського дипломата Джона Гербста, який порівнював політичну боротьбу Зеленського із методами Януковича.

Таким чином, можемо говорити про олігархічну змову в сфері ЗМІ під час якої об’єдналися Порошенко та Ахметов заради виправдання та відчищення репутації першого.

Все тому, що у них наразі один ворог.

Сталося це після того, як Президент Зеленський подав до Верховної Ради як невідкладний законопроєкт про деолігархізацію.

КопироватьAMP код

от admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *